Actuele info m.b.t. levering

Alles wat vanzelfsprekend is loopt door de impact van het Coronavirus anders. Vandaar dat we veel vragen krijgen. Hieronder vind je het meest actuele antwoord op een aantal veelgestelde vragen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je informatie missen mail dan naar info@credu.nl en we geven je z.s.m. reactie. 

Zijn jullie nog geopend en wordt er normaal geleverd?

Ja, Credu.nl kan normaal geopend blijven. Postnl haalt en levert de pakketten vooralsnog gewoon volgens planning. Mocht dit anders worden dan communiceren we dat op deze plek.

Kan ik ook voor thuis bestellen?

Ja, wij zijn sowieso altijd geopend voor zowel scholen en kinderopvang als ook particulieren.

Kan ik een ander adres opgeven als het school- of bedrijfsadres?

Ja, we kunnen je bestelling eventueel op een ander adres afleveren als de schoollocatie gesloten is. Dit kun je aangeven bij de bestelnotities bij het plaatsen van je bestelling.

Er is iets uitverkocht. Kan ik dit nog wel bestellen?

Sommige van onze toeleveranciers zijn gesloten. Ook de productie van spelmaterialen ligt deels stil. Hierdoor kan het zijn dat je vaker dan normaal ziet dat een product op de website uitverkocht is. Waarschijnlijk is het dan niet op korte termijn leverbaar. Je kunt jezelf dan op de wachtlijst zetten voor het betreffende product en ontvangt een automatische mail zodra de voorraad weer aangevuld wordt.

Kan ik nog laten verzenden naar België?

Ja, dat is wel mogelijk, maar alleen naar uw eigen adres of adres van school of bedrijf, niet naar afhaalpunten. Een deel van de afhaalpunten in winkels is gesloten. Het kan zijn dat uw bestelling met enige vertraging geleverd wordt.

We hopen dat je gezond blijft en dat de situatie snel weer stabiel wordt.

Groetjes,

Annerieke en Ard

Credu.nl

Deel winkelmand