Klantenservice

Credu.nl levert creatief en educatief materiaal voor school, kinderopvang en thuis. Op deze pagina vindt u alle algemene informatie over bestellen, betalen, levering en retourneren bij Credu.nl. Staat uw vraag er niet bij of wilt u iets weten over een product? Stel dan uw vraag via het formulier hiernaast en we zullen z.s.m. een reactie sturen.

Vraag Credu

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bestellen

U kunt bij Credu.nl bestellen door producten in uw winkelwagentje te doen door op de knop ‘Bestel’ te klikken bij het betreffende product. Via de winkelwagen (rechtsbovenin) kunt u een overzicht krijgen van uw bestelling en doorgaan naar ‘Afrekenen’. Credu.nl levert in Nederland, België en Duitsland.

Ja, Credu.nl levert zowel aan scholen als particulieren. Aan particulieren leveren wij alleen na vooruitbetaling via bank, iDEAL of PayPal.

Ja, Credu.nl levert aan scholen en bedrijven. Voor scholen, kindercentra, bibliotheken, gemeenten en bedrijven is het mogelijk op factuur te bestellen.

Wanneer u een mail stuurt naar info@credu.nl krijgt u meestal binnen 24 uur antwoord op uw vraag. Op werkdagen zijn wij over het algemeen goed telefonisch bereikbaar via nummer 06-83658187 (ook Whatsapp).

Zowel pakketten als brievenbuspost verzenden wij via PostNL.

Credu.nl hanteert standaard verzendkosten van €5,95 bij pakketverzending binnen NL. Voor kleine artikelen die per post verzonden kunnen worden wordt €3,95 gerekend. In uw winkelmand worden de verzendkosten berekend op basis van de geselecteerde producten. Bij verzending naar België of Duitsland zijn de verzendkosten €7,50. Bij bestellingen boven de €50,- binnen Nederland rekenen wij geen verzendkosten.

Als de gekozen producten op voorraad zijn is de levertijd 1 á 3 werkdagen. Wanneer een product niet op voorraad is kunt u zich aanmelden voor de wachtlijst. Op het moment dat het bericht weer op voorraad is krijgt u een bericht. Normaal gesproken verzenden wij elke maandag, dinsdag, woensdag en donderdag.

Betalen

Bij Credu.nl kunt u direct betalen via iDEAL, Bancontact of PayPal. Kiest u voor vooruitbetaling dan kunt u zelf de betaling via de bank voldoen. Wij leveren alleen op factuur aan scholen, instellingen en bedrijven met een betaaltermijn van 30 dagen.

Op dit moment levert Credu.nl alleen op factuur aan scholen, bedrijven en instellingen op adressen die geregistreerd staan op naam van betreffende instelling/bedrijf. Dit is een service voor de educatieve sector. Op particuliere adressen levert Credu.nl alleen na vooruitbetaling via bank, PayPal of iDEAL. Bij bedrijven die niet in de educatieve sector vallen vragen we een vooruitbetaling bij de eerste order.

Vult u bij het het veld ‘E-mailadres factuur’ het e-mailadres van uw administratie in, dan wordt een kopie van de factuur na het afronden van uw bestelling aan dat adres gestuurd. U ontvangt zelf ook de factuur op het algemene e-mailadres dat u opgeeft.

Uw betaling kunt u voldoen via ons IBAN nummer NL64 RABO 0126295522 onder vermelding van het ordernummer dat in de bevestigingsmail staat. Wij houden bestellingen vijf werkdagen in de wacht. Wanneer de betaling na vijf dagen niet door ons ontvangen is wordt deze automatisch geannuleerd.

Op de website van Paypal kunt u direct een account aanmaken en deze eventueel koppelen aan uw bankrekening of creditcard.

Als de betaling mislukt is kunt u proberen opnieuw te bestellen of neem even contact met ons op om een oplossing te bespreken. Betalen per bank kan ook, maar stuur dan a.u.b. een mail naar info@credu.nl, zodat we uw betaling kunnen controleren.

Ja, wanneer u BTW-plichtig bent in België of Duitsland kunt u een BTW nummer invullen bij uw bestelling. Het BTW-nummer dient bij de bestelling te worden opgegeven en wordt direct gecontroleerd, zodat de BTW niet in rekening wordt gebracht, maar verlegd wordt. Mocht u hierover vragen hebben, belt u dan vooral even vooraf. Let op: Wij passen niet achteraf facturen aan.

Retourneren

U kunt uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden annuleren. Na annulering hebt u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen (in originele verpakking). U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten uiterlijk binnen 14 dagen gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

U kunt de bestelling of een product retour sturen naar Credu.nl, Rijksstraatweg 21, 9801 AM Zuidhorn. U kunt hiervoor het voorbeeld retourformulier gebruiken of zorg er op een andere manier voor dat voor ons herkenbaar is van wie de retourzending afkomstig is.

U betaalt zelf de kosten van het terugsturen, tenzij in overleg met Credu.nl voor een andere oplossing is gekozen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@credu.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Leveringsvoorwaarden

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kunt u onze Algemene Voorwaarden nalezen. Door het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden van Credu.nl, is er een overeenkomst tussen winkelier en klant tot stand gekomen. Maar voordat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden, verzoeken wij u vriendelijk de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van onze werkwijze. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien u vragen hebt over onze voorwaarden, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Reviews

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.